Sova bör man

Vad har jag lärt mig av detta? Ja, att jag inte ska lyssna på ljudbok om jag vill somna om och sova på natten. Å andra sidan är natten en bra tid att lyssna på ljudbok, då inget stör. Man kan också undra varför det är så svårt att sova, när man är så trött. Å andra sidan är jag nästan lika trött, även om jag sovit. Kontentan är ändock att sömn är nödvändigt och just därför ett problem att den inte fungerar. Att jag dessutom är tröttare än normalt och normala, och behöver mer sömn än normalt och normala, förvärrar problemet, och förklarar varför hjärnskadade med konstaterad hjärntrötthet, som dessutom förvärras av depressiv period, måste vara sjukskrivna, och inte klarar dagligt arbete. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!