Tar mig en funderare

Vaknar och förblir vaken, när jag borde sova. Mycket, för mycket, som snurrar och surrar i huvudet. Planer och tankar, och lite stress och oro. Inte bara Guds vägar äro outgrundliga, och jag vill ha ordning och reda och löning på freda. Men trygghet kan vara både nödvändigt, och tråkigt. Moment 22, eller både ha kakan och äta upp den. Men många nätter av mycket och god sömn den sista tiden har ändå läkt, helat och gett mig ny kraft, ny ork, nytt mod, tro, hopp och kärlek. Jag tar mig väl en huvudvärkstablett, och en funderare, och väntar på att somna om. Det blir nog bra det här. :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!