Morgonstund har guld i mund!

Vad lugnt det är vid frukostbordet idag, med dörrarna stängda ha ha!!! :-D Jag lyssnar till kylskåpet och köksklockan, där körde snabbtåget förbi. Gröten äter jag långsamt, för den får jag ha för mig själv. Känns som de ovärderliga, men sällsynta, tillfällen man som småbarnsmor fick en stund för sig själv! Jag blir 45 år nästa söndag, men att bli mor är ett livslångt uppdrag, och moderskapet försvinner aldrig ur kroppen. Jag har fortsatt att sova med ena ögat öppet, och endast avstängd på standby. Men jag har nått både punkten och åldern idag, då jag både kan, och vill, stänga dörren ibland! Njuter av det som varit, och det som är, och allt som komma skall! Låt det komma, jag är alltid redo! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!