En sån dag!

Det blev en inomhusdag idag, i ren protest! 😳En orkar inte hur mycket som helst, och då måste man prioritera! Eller så hinner man inte ens prioritera innan det blivit för mycket! Och då finns det inte så mycket kvar att prioritera bland, för då är det försent! Jag fick ett samtal, och då började myrorna krypa, bina surra, och tankarna snurra! När det surrade som bäst fick jag ännu mer att tänka på! Och då vart jag så snurrig så jag inte kunde tänka klart, och allt blev kaos! Och när allt blir kaotiskt är det svårt att hitta rätt! Och ungefär där befinner sig mitt huvud nu, fast min kropp befinner sig i sängen! 😟Här har jag legat ett bra tag och snurrat, med tankarna som fortfarande surrar utan stopp! 😖Man kan bli galen för mindre, men jag har varit med om värre!😱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!