God Jul!

Vilken underbar jul jag haft! Extra allt! Jag hade laddat med vila, och förberett för trötthet! Men mest hade jag förberett för att ersätta all oro, med överskuggande mycket positiva känslor och förväntningar! :) Från morgon till kväll! Väckarklocka klockan 8, bilfärd genom frostigt landskap mot stora huvudstaden, min gamla hemstad, mina vänner och familj, gamla och nya, i en salig, glad, blandning och stämning! :) Mat och skratt i stora lass! Kalle och Karl Bertil, spel, musik, dans och prat! Timme ut och timme in, i en nästan aldrig sinande ström! :) Efter midnatt tackade jag motvilligt för mig, och somnade som en stock i det julbäddade gästrummet, glad och fullkomligt nöjd!:) Returresa och hemkomst juldagen, genom samma landskap, med bilen fylld av gåvor och julmatsrester! Tillbringade juldagen med min man och våra katter i soffan, med Sagan om ringen, gotter och rester, till en tidig kväll! Hakuna Matata!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!