Intensivträning!

Jag tränar hjärnan intensivt nu, med nya appar i mobilen! Memorado och Brain Fitness, mm. Jag varvar med ständigt Wordfeud och ljudbok, och meditationer, också i mobilen.  Det är roliga spel, som definitivt förenar nytta och nöje, för mig. Att kunna ligga ner och träna är skönt😊,och det förtar lite av det dåliga samvetet och frustrationen, över att jag inte orkar träna fysiskt, just nu! (Har lite familjeomständigheter sedan ett tag, som tar sin tid, och mycket kraft.) Men som vilken träning som helst syns ju inte resultaten på en gång, men de märks ändå ganska fort, och inte minst tydligt! På onsdag ska jag till neurolog igen, på uppföljning. Ska diskutera detta med honom då, och tänker be om att få göra en ny neuropsykologisk genomgång med tester, för att se om, var och hur, min upplevda framgång visar sig! Från att söka metoder och vägar för att hantera och acceptera Hjärntröttheten, har jag hittat metoder och vägar för att minska den, drastiskt! Det mesta har jag faktiskt läst mig till på egen hand, och slukat allt som kommit i mitt synfält, om hjärnan och dess funktioner och kapacitet! Jag ropar gärna Hej innan jag kommit över ån, för synen av det gröna gräset på andra sidan, är så lockande vackert!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!