Jämlikhet och broderskap

Det går inte att krypa ner under en mossig sten, och blunda för det som är och händer, med människor här och i andra länder! Det suger musten ur mig, men jag måste och tänker stå där, på barrikaderna, och vädja, predika, och skrika så det hörs, om det behövs! Jag tänker kämpa rättvisekampen, i solidaritet med de som måste kämpa för rättvisa till sista blodsdroppen, och istället för de som inte kan och får göra sin röst hörd! Vi har alla lika värde och lika rätt, och lika rätt till allt! Jag ser gärna att fler tar bladet från munnen, och tar plats bredvid mig och fler med mig på barrikaden, så våra röster överröstar de som förespråkar den enes rätt över den andres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!