Panikhantering

Det gäller att ha tungan rätt i mun, och rätta munnen efter matsäcken, och ta många djupa andetag, varje dag! Inte låta paniken få greppet, och inte tappa greppet! Blandat med ett stort mått tacksamhet, för varje dag, och en dag i taget, så har man ett bra överlevnadsrecept! Jag har hängt över stupets kant många gånger, och dinglat farligt, men aldrig släppt taget, och alltid dragit mig upp igen! Ibland har jag behövt och fått hjälp, och för det är jag tacksam! Med bordet fullt av lappar, listor och uträkningar, vågar jag kanske ta det där djupa andetaget nu, som får musklerna att slappna av, och adrenalinet att pumpa långsammare, även denna dag! 😳


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!