Pausa.se!

Nu lät jag guiden leda mig och mina tankar till en vidsträckt sjö med spegelblankt vatten! Hon ledde mig genom skummande vågor, till böljande rörelser, tills sjön låg spegelblank igen! Och när jag öppnade ögonen, låg jag fortfarande i min säng! Men nu hat mörkret fallit, och lampan kastar milda skuggor över väggarna, mig och katterna runt mina fötter! Och jag tänker nu, att jag släpper de kaotiska tankarna för idag, och koncentrerar mig på något mer gripbart och matnyttigt! Som typ, när ska vi krydda laxen och stoppa den i ugnen, tillsammans med rotfruktsgratängen?! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!