Förstå mig, och förlåt mig!

Var sak på rätt plats, och allt i rätt tid! Absolut inte i sinom tid, och inte så länge eller så småningom! När hjärnan inte klarar eller orkar att hålla saker och tankar i minnet! När hjärnan blir utmattad av att osthyveln inte ligger i rätt fack i rätt låda! När man måste lägga sig igen, när det regnar ute och man inte hittar regnkläderna! När det inplanerade mötet kl13 blir framflyttat till kl14, och man då ringer återbud för att man inte orkar! Små obetydliga saker som blir oöverstigliga och outhärdliga! "Förlåt mig för att jag skriker på dig för att du flyttat en grej! Förstå mig när jag gråter, för att jag måste säga nej till dig! Låt mig vara när det blir för mycket för mig, men krama mig hårt när jag behöver dig"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!