Handikappet!

Tänk om man kunde lägga sig och sova, och vakna upp pigg!!! Det har inte hänt mig efter den 14/4 2012, och inte många gånger innan dess heller!! Och som jag har förstått det, så kan det bli mitt permanenta tillstånd! Men det finns gradskillnader i helvetet, har det sagts mig! Hur nu en levande kan veta det? Däremot kan man konstatera, att de som lever med hjärntrötthet, och andra obotliga handikapp, är oerhört, otroligt starka! Varje dag gör de något som väldigt många friska inte skulle klara av! Jag brukar jämföra det med att springa maratonlopp, eller att bestiga berg, riva murar med händerna, gå miltals med blödande skoskav, eller liknande!!! Try walking in my shoes!!!😳


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!