Ryck upp dig och försvinn!

Nu gäller det "att rycka upp sig" och "ta sig i kragen"!!! Ta dig i arschlet, och kryp in där och försvinn, det är lätt som en plätt, tjillevippen!!! Nä, jag har inte vaknat på fel sida! Och ingen har sagt så, när jag vaknat på den sidan, eller när jag vaknat på sidan och inte förmått resa mig upp! Jag har haft turen att ha fått nära och och kära som förstått! Därför  har det blivit lättare för mig att resa mig upp! För man vågar mer när man vet att någon fångar en när man snubblar och faller, och hjälper en upp, när man inte klarar det själv!Nu klarar jag nästan allt, själv! Godmorgon!:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!