Starksvag!

Antar att både kroppen och knoppen behövde rejäl vila! Somnade fort, och sov djupt! Inte bra! För då förstår jag att jag ansträngt mig för mycket, för den förminskade förmåga jag har, p.g.a. hjärnskadan! Jag kan bara önska och hoppas att omständigheterna runt omkring mig snart ska ge mig utrymme att lägga hela min kraft och förmåga på att bli ännu bättre, och få tillbaka ork och kapacitet, utan att slita på det nästintill obefintliga reservkapital, som jag otroligt nog trots allt verkar besitta! Att jag även besitter förmågan att hoppas och glädjas, och inte minst att vilja, är nog min största och viktigaste styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!