Hakuna Matata!

Slarvar med min vila! Har ännu inte sett eller förstått följderna av det, men det lär väl visa sig! När vila blir en stress i sig, vet jag inte vad som är bäst för mig! Har inte varit utanför dörren på två dagar! Men som tröttheten sitter i huvudet, gör det varken från eller till, egentligen, vad jag gör, eller inte! Jag vet mycket väl vad som tröttar mig, och lika väl vad som ger lust, glädje och energi! Sova kan vara gott och bra, säkert, för vissa, andra, och vissa dar för mig. Just nu saknas rutiner, hållbara och långsiktiga, då sakernas tillstånd för tillfället inte är som de ska! Jag väljer idag att inte lyssna på Krösamaja, utan nynnar lätt på Hakuna Matata! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!