Vänskap

Vad behöver jag, när gråten fyller bröstet, och ögonen, när masken faller, och jag inte orkar bära den? Smärtan jag känner handlar mer sällan om mig, och mer om andra och annat! Vad behöver jag då? Jo, att du förstår, och att du inte begär av mig, det jag begär utav mig själv, och som vi vet att jag inte klarar av! Att jag får veta, att du vet, att jag håller masken, i alla väder, inför dig, och att det är i min ensamhet, när inte du ser, som den faller, som jag inte orkar mer! Vad behöver jag? Att du kramar mig, fast jag skrattar, att du klappar mig på kinden när jag ler, att du masserar min nacke, även när jag håller huvudet högt! Jag tror att det är vad jag behöver! Att förstå att du ser igenom min mask, men att du älskar mig, och gillar mig, ändå! Att jag får vara en tråkig typ, och att du klarar dig ändå, men inte klarar dig lika bra utan mig, utan att du vill vara med mig ändå! Jag älskar dig min vän, och jag klarar mig inte lika bra utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!