1+1blir inte alltid 2?

Vet inte att jag har gjort något speciellt, extraordinärt, som skulle förklara dagens tillstånd! Vaknade som vanligt runt 6, efter runt 6 timmars sömn! Något mindre än vanligt, då jag brukar vara strikt med att lägg-å-sovdags är 22 pip! Det var svalt, dunkelt och tyst i sovrummet, som vanligt! Men jag kunde banne mig inte få upp ögonen! Pupillerna vägrade öppna sig, och jag var tvungen att blunda! Mediterade, vilade, mediterade, somnade...! Tillslut kunde jag öppna ögonen helt, och släppa in det dunkla ljuset! Nu sitter jag upp, och är uppstigen! Men jisses vad det kryper under skallbenet! Pulsen känns hög, och jag känner mig lite yr! Dylikt tillstånd brukar ha sin "naturliga" förklaring i sömnbrist, näringsbrist, fullmåne, väder å vind...., typ, och främst överansträngning och överbelastning, typ! Men icke som jag kan se, eller förstå, denna gång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!