Konstaterande

Datorarbete vid dataskärm är oerhört påfrestande för hjärnan. Trots att jag tränat min hjärna, på alla upptänkliga vis, föder och göder och vilar den! Träningen har varit tuff och framgångsrik. Men min hjärna har skador som inte går att reparera. Jag har skapat nya celler, ledningar och kopplingar, som kompenserar för de skadade, till en viss gräns. Jag är stolt över hur duktig jag varit och är! Men jag måste också acceptera att det är som det är. Jag måste också bli accepterad för den jag är, och att det är som det är! Men det finns metoder och tekniker för att hantera situationer. De måste jag använda mig av, även om jag möts av oförstående, även om jag helst hade varit så frisk som jag ser ut, även när min hjärna är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!