Torsdag

Sitter här vid datorn, vid mitt skrivbord, framför fönstret, som vetter mot öster, och bländas av solen, som strålar igenom trädkronorna. Jag höjer blicken en stund, från datorskärmen, och funderar lite, över livet och framtiden och nutiden och häret och nuet! Idag justerade jag Mållistan för 2015, som hänger på kylskåpsdörren! De mål jag satte upp i början av året, med ungefärlig tidsplan, och delmål på vägen, är nu full med rödmarkeringar och glada smajlisar! :-D Och det är inga små myrsteg och smågrus jag har och har haft som mål! :-D Nu har jag ungefär fyra hela månader kvar av detta år, och jag är så spänd och nyfiken att jag nästan exploderar! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!