En tablett om dagen, håller doktorn borta!

Jag har inget emot antidepressiv medicin! De har hjälpt mig att få den ro och vila jag behövt för att orka komma upp och tillbaka, när livet varit fördjävligt tufft. Olika sorter har passerat mitt system genom de tuffaste perioderna! Kortare och längre perioder! Nu kan det vara så, att jag äntligen efter allt svårt, och svårigheter med att hantera det svåra, utan kunskap och erfarenhet, utan verktygslåda, äntligen har alla verktyg jag behöver, för alla tillfällen och eventualiteter! Jag tror det, ser ni! Och det känns tryggt, för framtiden!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!