Glädjeskutt är bra motion!:)

Så vaknade man till, i rena förskräckelsen, så man hoppade upp, från soffan, i ett glädjeskutt!😃👟🏃💃"Kan jag kanske komma till dig imorgon typ, å typ stanna till typ torsdag typ?"! Undrar min käraste lilla, typ snart 17-åring!😍Och jag svarade, helt enkelt -ABSOLUT!!!😍Har varit något otäta besök, sedan mamsen åkte ner på prioriteringslistan, då pojkvän hamnade på första, andra å tredje plats, å kompisar på de återstående! Skolan och mamsen blev väl mer av kategorin "nödvändigt ont"?👀😜😝Men nu blir det andra bullar och annan decibel i mitt hem ljuva hem, i några dagar!😃Såå mysigt att få rå om henne! Och såå skönt att det var på hennes initiativ!😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!