Att komma igång

Äntligen har min handledare kommit tillbaka från treveckorssemester, och jag kan arbetsträna igen!😃Imorgon åker jag dit, och pratar om det, och allt, och sorterar lite böcker däremellan, mellan hyllorna på biblioteket!😃Onsdag är det avstämningsmöte, med rehabteamet och alla mina medhjälpare! Då ska det smidas planer, så det ryker!😳😃Jag vill inte sitta här, och vänta på livet, eller se livet gå förbi! 🏃Jag vill vara trött och uppfylld av intryck när jag lägger mig på kvällen! Jag vill ställa väckarklockan, och se fram emot nästa dag!😃Jag vill se, och jag vill synas, höra och höras!👀👂🙈🙉🙊Lever ensam, med min arbetslöse man, och slöa ljuvliga katter, i lugn och ro, i Hem ljuva hem! På landet, bortom seven eleven, långt från t-bana och redlighet, långt från mina barn, släkt, vänner och bekanta! Är det konstigt att man längtar bort nån gång? Fast jag längtar hem, varje gång jag är borta!😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!