Måndagmorgon

En spännande, och ännu en innehållsrik vecka! Varje dag i kalendern har en påminnelse. Det är inte så bra för en stresskadad hjärnskadad! Men jag sätter påminnelser på allt, från viktigt, mindre viktigt, till riktigt roligt, till urbota tråkigt och riktigt jobbigt! Det kanske är sjukligt?!😬😳😊Nu ska vi strax äta frukost tillsammans, innan han ska iväg, på uppdrag, som jag skaffat honom, för att få iväg honom, för att få vara ifred, och få tid att sakna honom, och längta efter honom! 😳Det behövs inte så lång tid för det!😊Resten av dan får komma och gå lite som det faller sig och blir! Och en vet aldrig med säkerhet hur det blir, det vet jag med säkerhet! Osäkerheten kräver tillit, som jag saknar! Men jag kämpar och lär, och marken blir stadigare och stadigare, och jag faller mjukare, när den rämnar under mina fötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!