Morgongrubbel

Skallen bultar och tjuter, när jag vaknar! Obarmhärtigt trött, efter natten! Ensam i sängen, svidande hals, kuddarna på golvet, trassliga lakan! Jag är "vaken", men inte "fungerande", men funderande!😟 Jag har "gått i taket"! "I'm living in a box"! Med väggar och tak, där utrymmet är begränsat! Så förklarade psykologen det, när hon förklarade mitt tillstånd! "Det är som det är, och du är som du är"! "Du har nått taket, nu kommer du inte längre"! Det var då, i den stunden, tårarna kom! Jag orkar, men inte "för mycket", jag brinner, men inte "för hett"! Ungefär så, och det är inte så lätt, att förstå! Utmattningen, och stroken på det, som inte gjorde "det" bättre! Det som däremot gör det bättre, är att jag kan "leva på gamla meriter"! Jag har en högpresterande hjärna, trots mina skador! Och tack vare det, klarar jag det ändå! 😮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!