Morgonångest

Just det! Morgonångesten, är tillbaka! Inte ett kärt återseende, av en kär gammal vän!😳Finns faktiskt som begrepp, lärde min psykolog mig, när hon föreslog mig att skaffa hund, eller åtminstone koppel, för att skaka av mig den! Jag skaffade mig pojkvänner, med hundar!😳Men det var då det! Jag har ingen hund! Men nu har jag en underbar make, som jag kan krypa ihop bredvid, och få en kram. Sedan behöver jag bara vänta en stund, så ger han mig mina in; vitamin, medicin, koffein och protein, i nämnd ordning! Det känns tryggt att veta, och när jag vet det, och hinner tänka på det, så blir ångesten mindre, tills den går över, efter det! Nästan, snart, iallafall, typ, Jomensåatt, kanske det kanske, hoppas, vet, ju, jo, snälla!😳


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!