En sån dag

Känns som att jag är tillbaka på ruta 1! Men tiden läker inte alla sår! När jag ser tillbaka på mitt liv, så ser jag ju hur hårt jag kämpat för mitt liv! Jag är glad för det liv jag haft, allt jag gjort, och allt jag kämpat för, mer eller mindre målmedvetet, mer eller mindre utan närmare eftertanke! Rotlös sedan barnsben, då jag rycktes upp från rötterna, och slets mellan föräldrarna! Sedan dess har mitt liv ägnats åt att hitta en plats för mig, att hitta någonstans där jag hör hemma, en plats där mina törstande rötter får slå rot! Det har varit ett ständigt sökande, och vart jag än satt min fot, har det varit för kort för att riktigt slå rot! Inget och ingen har kunnat, eller velat, hålla mig fast och kvar! Men allt jag gjort, har varit mitt eget val, utifrån att jag inte haft något val! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!