Frid

Min psykolog frågade mig sist om jag var konstnärlig? -Nja, jag tycker om att inreda, och att ha fint, nästan på ett pedantiskt vis! Typ kaotiskt inre, behöver ordnat yttre! Jag går  runt och flyttar runt, på krukor, och annat, och plockar torra blad, och annat...!😳"-Då var tiden slut för idag! Då tycker jag att du ska gå hem och ta det lugnt, och kanske flytta på lite krukor, och plocka lite blad, och inte göra så mycket mer! Du behöver inget prestera, bara vara! " Förstår ni varför jag älskar min psykolog!😍Idag har jag gått runt och flyttat runt krukor, och plockat bort alla torra blad, och inte gjort så mycket mer!😊👏👍💪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!