Bara en sån dag! Det går över!

Jag var galet trött när jag lade mig, är ännu tröttare, och galnare när jag nu "måste" vakna!🙈🙉🙊Ångest, som går över, om ett tag, jag vet det, därför kämpar jag! 😨Bara en vag känning idag, klumpen, som går att andas bort, och tänkas bort! 🙉Med ny ren luft i lungorna, och nya andra tankespår! Pusta ut drömmarna, och den unkna nattluften! Ut ur dimman, upp med rullgardin och skåda ljuset! Opp å stå å gå! Ner å trycka på knappen på bryggaren, som är laddad för en bra dag!☕️Det blir bra det här, ska ni se! Denna måndag ska jag inte få punktering på vägen!😨😰😱 Lugn och fin nu!😬😳Ok! Godmorgon! Nu jävlar! Träffa rektorn och göra upp planer! Fast det stockar sig lite i huvud och mage! Men det reder ut sig!🙉🙈🙊👋Imorgon är det ännu ett möte, med Af å Fk, å ännu mer planer, å ja vet att ja stressar! Men jag vet att det är gott, och att det blir bra! För det klarar jag! För jag klarar nästan allt, Lotta på Bråkmakargatan å ja!👋👍💪👏✌️✊😳😬😃😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!