Bättringsvägen

Har gått igenom alla mina läkarintyg och läkarutlåtanden sedan 2010, och blivit ganska trött i huvudet!😱Det började tydligen redan 2005, med KBT-terapi för panikångest! "Med gott resultat"! Sedan har jag försnillat några intyg från 2010, innan den 14/10, då jag "beskriver samtliga symptom på utmattningssyndrom", "gråter under hela samtalet", "Belastande social situation 6 mån, akuta händelser nu"!2011 avbryter jag arbetsträning då "ingen förbättring skett", "depressiv episod, utmattningssyndrom"!Så håller det på, ett helt år! Till 2012-04-12! Då kommer jag in för "huvudvärk och illamående 6 dgr innan DT-röntgen påvisar en blödning, flyttas till Uppsala UAS, där MRI-hjärna dessutom visar trombos (blodpropp)"! Och där är jag kvar idag! Med skador efter blödningen, och propp i venerna, och permanenta sviter efter långvarig stress och utmattning! Men jag kämpar fortsatt vidare! För att komma igen! Det har gått många år, och jag är inte i mål, på länge än! Jag håller just på att sätta mål, och staka ut vägen dit! 


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Lycka till! Tro på dig själv så är du halvvägs till målet. :)

2015-09-20 @ 14:39:18
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!