Försäkringskassan

Fick med nöd å näppe beviljat rehabiliteringsstöd ännu några månader, året ut. Då "ska" jag "måste" jag, kunna ge besked och visa om jag har "arbetsförmåga"! Så att Försäkringskassan kan sluta att betatala ut "bidrag" till mig, och jag "ska"/"måste" ställa mig "till förfogande" på "den ordinarie arbetsmarknaden"! Betydande att jag måste ta vilket jobb som helst, som finns, varsomhelst! Maxgränsen har jag redan överskridit, upplyste hon mig om, av "särskilda omständigheter"! Ja en kraftig Stroke, och en bakomliggande kraftig utmattningsdepression, med bestående och kroniska men, kan väl anses vara särskilda omständigheter! Men 31/12 är det slut med "särskilda omständigheter"??? Jippi!!!! Då blir jag frisk!!!!!?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!