Så där ja!

Jag har varit på möte med skolans rektor! Vi skulle diskutera upplägget för min fortsatta arbetsträning. Ursprungsplanen och ingångsplanen var, för mig, att nå ett mål på 50% innan årets slut. Det skulle vara 4h/dag x 5. 8h/vecka har jag redan klarat. Jag har iakttagit och dokumenterat noggrant, dag för dag, vecka för vecka. Särskilda omständigheter råder och finns, och bättringsvägen är lång och långsam. Nu fick jag lägga fram en önskelista! "Om du fick som du ville, hur vill du ha det då, frågade hon?" Och jag fick som jag ville, och allt jag ville! :-D Imorgon ska jag träffa Arbetsförmedlaren och Försäkringskassan, och se om de också gör som jag vill, och om jag får som jag vill! Det vet jag att jag får, för jag nöjer mig inte med mindre! För jag begär inte det orimliga! Jag är inte bortskämd, jag är hårt kämpande, och jävligt envis! Ge upp finns inte på kartan, och inte i vokabuläret! Nu har jag iallafall ett ganska konkret och fast schema, att gå efter och luta mig på, och ganska konkreta arbetsuppgifter, att fokusera på, och ganska konkreta mål, att sträva mot! Just vad doktorn och jag ordinerar mig! :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!