Uppdatering

Jag låter inte hjärntröttheten hindra mig från att göra det jag vill, och måste. Och det är väl ofta samma sak. Med strikt planering, och med tiden, väl genomtänkta, och även beprövade prioriteringar! :-)Jag är väl både som Lotta på Bråkmakargatan, som kan nästan allt, och som humlan, som flyger fast hen inte borde kunna!:-) Ok! Jag har verkligen försökt att komma tillbaka till arbetslivet, mycket, innan jag förstod, att jag måste välja mellan att leva, och arbeta, och att jag kan leva utan att arbeta! Inte sagt att jag inte arbetar, stenhårt, varje dag! Och med god lön för mödan, som är mödan värd, och gör mödan lätt!:-)Jag är, stundom, nästan, tacksam, för att hjärnan protesterar, och håller koll, på att jag ägnar mig åt sånt som är bra för mig! Hjärntröttheten talar också om för mig att den får jobba, och inte ligga på latsidan!:-) Hjärnan måste tränas som alla muskler och kroppsdelar, för att bli starkare och uthålligare! :-) Det jag kan och klarar idag, trots allt, är mer än nog! Och det blir fortfarande bättre och bättre dag för dag! Så vem vet!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!