"Hur tränar ni strukturerat för att bli bättre" var frågan?

Jag är inte så strukturerad längre. Jag tränade i Cogmed första åren i omgångar och tänjde och förbättrades synligt i diagram och siffror. Sedan vardagsutmaningar att "utsätta" hjärnan för intryck och uttryck i stegrande grad. Dagboksanteckningar över fysiskt och mentalt mående. Numera behöver jag inte det, men dagliga ständiga utmaningar och belöningar. Leva i nuet, tänka positivt alltid. Vara stolt och glad. Leva livet, med drömmar  och mål i livet! Värdera och omvärdera! Jag är som alltid som förr, och samtidigt som aldrig förr! Personligheten är intakt, målen många och fler än förr! Jag vet att livet är skört, och varje sekund ovärderligt viktig!!! Lära nytt och ständigt, uppleva nytt och ständigt! Möten, människor...!!! Musiken är mitt nya och bästa projekt!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!