Varje morgon

Jag funderar inte så mycket längre på vad jag INTE kan göra, pga mina sk "funktionsnedsättningar" (vad nu det är?) Jag funderar överhuvudtaget inte så mycket över mina sk "funktionsnedsättningar"! Jag "fungerar" bättre än andra, många andra, på många saker, och sämre än andra, många andra, på andra saker. Ja alla är inte bra/bäst på att springa marathon, skriva böcker, räkna, sjunga, ge kloka råd, förutspå väder..........!!! Jag vaknar varje morgon, tidigt, och funderar på vad jag ska göra idag! Kollar almanackan, shemat, och vädret, och anpassar mig efter det! Jag älskar att vakna varje morgon, tidigt, och fundera på vad jag ska göra!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!