Odlar min trädgård

Rejält med jord under naglarna, och på tok för många krukor i fönstren, varav ca hälften spirar av något jag glömt vad det var jag planterade, i hälften har inte hänt skit. Men det är första året jag gör denna ansats och insats, och man lär så länge man lever, och det är trots hårt arbete, eller just tack vare hårt arbete, det är så roligt! Jag håller mina smutsiga tummar på min smutsiga hand att det snart spirar i varenda kruka! Idag har projektet varit blomlökar i kruka,och det ska bli väldans spännande. Det lockar dock fram otåligeten i kubik, ty tålamod är nog både en odlares och en fiskares bästa vän, men jag är varken det ena eller det andra, ännu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!