Paybacktime

Idag är det sista dagen på en något märklig och otippad helg med bilhaveriet på minussidan, men lördagssamvaro med kul fest på absolut plussida inklusive sol och trädgårdsvistelse och uteaktivitet. Efter en natt ensam med dålig o efintlig sömn är nu även mannen vaken, och hungrig och kaffesugen, så nu blir det. Jag vill ligga kvar en stund, för min hjärna verkar inte få plats i skallen, typ, och jag skruvade ner värmen lite väl drastiskt inatt känns det som när jag vaknade med panikkänslor i bastuklimat, och jag är allt lite grinigt missnöjd, men det är paybacktime för gårdagens roligheter och lättjefylldhet, och det är bara att betala notan, för dra en springnota orkar jag då rakt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!