Morgonstund har guld i mund?

Godmorgon på er! :-D Det är arla morgonstund, och återigen var det märkliga drömmar som väckte mig, men inte mannen, ty han har utan att väcka mig redan begett sig till sjået, och tur att någon har ett sådant att gå till, trots att jag ju då måste vara ensam. Men man måste ha tråkigt ibland, så har jag uppfostrat barnen, men också med att inte samma regler gäller för mig som för dem, alla gånger! ;-P Men det är att lära dem och förbereda dem för livet, utanför moderlivet, som inte är en dans på rosor, alla gånger och dagar, och långt ifrån jämlikt och rättvist. Nu ska jag dra upp rullgardinerna, och se om träden i trädgården står kvar, efter stormvarning! :-O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!