Det finns ljus i andra änden av den långa tunneln!

Alldeles nervös och skakig för att ringa ett samtal, och för att åka och handla! Ligger väl annat bakom också, som lagrad oro och ångest, och lite mer får bägaren att svämma över! Vill vara orädd, obekymrad, omedveten kanske, sådär som vatten på en gås! Men jag är svampen med enorm uppsugningsförmåga! Puh!!! Andas andas andas!!!! Men när det är gjort, kommer lättnaden och lugnet, det vet jag av erfarenhet, och hoppas på det! 
 
Idag är det vårdagjämning, och vi går mot ljusare tider! Det finns ljus i andra änden av tunneln, så höja blicken, och sträva ditåt, med högsta möjliga fart! Det får vara min målbild, strävan och tro! Solen kommer med ljus, ljus som lyser upp, både ute och inne, själ och sinne! Att låta mörkrets starka makter vinna, är inte ett alternativ, och ovan molnen lyser alltid solen, så "sudda, sudda, sudda, sudda, bort din sura min", "let the sun shine in", "always walk on the bright side of life"!!!
 
Ännu en ny dag, ännu med oanade möjligheter, ännu med oförutsebara händelser! Jag tar chansen, för jag anar möjligheter! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!