Upp som en sol, ner som en pannkaka!

Jag tog mig opp, fylld av hopp! Sängen bäddad, toalettstolen skurad, diskmaskinen halvtömd, jag påklädd, frukosterad och medicinerad, och vips..., tog det stopp och orken slut!!! Inte gråta över spilld mjölk, inte gråta alls, för tårar läker inga sår, och idag är ingen gråtardag! Jag ger mig en stund, och vilar ett tag, och kanske kommer kraft att ta nya tag, om ett tag?! Hoppet är det sista som överger en människa, och så länge det finns liv finns det hopp! Och om man tittar ut ser man knopp, och tittar man opp ser man sol, så nog finns det hopp! Men jag börjar så smått med att träna hoppfritt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!