Livet på landet!

Det finns EN baksida med att bo på landet! Och det är beroendet av bil, eftersom landsbygden nedrustats, och inte tillåts leva ut, i sin fulla potential. Affärer tvingas lägga ner, allmänna kommunikationsmedel dras in, arbetstillfällen försvinner, tills ingenting finns kvar! Bil är oberäkneligt, och dyrt, och roten till mycket ont, med det goda! Under mina rådande omständigheter är bilen en absolut nödvändighet för att klara mitt liv och leverne, för att få hem livsnödvändiga förnödenheter, då vi är långt ifrån självförsörjande, och för att jag är beroende av beredskap för akutsjukvård och sjukvård! Därför känns det jobbigt att biljävlarna nästan ruinerar oss som redan lever på ruinens brant! Men det kunde varit värre, som jag brukar säga, och att det har varit betydligt mycket värre, så nu ska jag försöka dränka bitterheten, med en stor skopa tacksamhet, över det jag har, och det jag fått! Så har jag fått det sagt, och ur mig! Väl mött!!!:-D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!