Fredagsmys, om det så är det sista jag gör!

Det är oerhört tråkigt att vara orkeslös och måsta vila! Men jag gör allt jag kan och allt som krävs för att återhämta mig, till mitt vanliga trötta tillstånd! 😳Det jag känner nu är smärtsam hjärnutmattning! 😖Jag vågar inte röra en fena, innan det är absolut nödvändigt och lägligt, vilket är om en timme! 😫Nu har jag legat här hela dan, med meditationsmusik som enda ljud, och mobilen som enda distraktion! Huvudvärken sitter envist som en fästing över vänster tinning, och rinner ner över nacken, och jag vägrar medicin, tills det är absolut nödvändigt, och lägligt, vilket också det är om en timme! 😳Då hinner den verka mot smärtan, men den extra tröttheten tar lite längre tid, så jag hinner få på mig kläder och ta mig ur huset, och till mina barn, och äta på restaurang! 😊Ett sista ryck, och surfa på glädjen och upphetsningen, innan jag däckar igen! 😊Jag har strategin klar, så nu får det bära eller brista! 😳Men min övertygelse är en fantastiskt trevlig och mysig och underbar fredag, med mina närmaste och käraste! 😃❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!