Hjärnspöken

Det finns gradskillnader i helvetet, och det här kaffet befinner sig långt ner, går knappt få ner!😖Försöker få ner mackan och multivitaminen, men vem har lagt 100kg tyngder på armarna, och vem står bakom mig och trycker ner huvudet så jag snart knäcker näsan i bordet? Ok, jag sörplar i mig kaffet, utan att lyfta koppen, och håller mig flytande av hurvningarna! 😖Hjärnan gör så här, och jag har inte lärt mig kommunicera med hen än! 😱För det är ju inte "på riktigt", eller?! När hjärnan har bestämt sig, och hjärnan inte orkar! Jo det budskapet är tydligt! Jag sitter väl kvar och väntar på att hen ska komma på andra tankar!😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!