Otålig väntan

Tredje dagen i veckan, tredje dagen av väntan, på Samtalet! Förutom alla andra dagar jag väntat, på samma och annat, eller något annat, som inte är! Nu är iallafall frukosten intagen, i senaste laget! De senaste 12 timmarna har jag tillbringat mestadels i sängen, ömsom sovandes, ömsom vaken och vakandes, begrundandes de störande oupphörliga drömmarna! Väntan gör mig mycket otålig och orolig! Men jag jobbar på det, liksom på mycket annat! Duktigt, säger min psykolog, och nickar livligt uppmuntrande, när jag talar, och när jag visar min dagbok, och min lista med både mål och delmål för 2015! "Bra, du har kommit långt, rama in listan och häng upp den, så kan du såsmåningom ta ner den, och hänga upp en ny!"👍Jomensåatt! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!