Så är det

Doserat medicin, dricker kallnat, äckligt koffein! Ute är det sagolikt vackert, och därför håller jag ut, och försöker hålla mig upprätt, och framförallt hålla uppe humöret! Mantra, mantra, mantra!!! "Det kunde varit värre, jag vet inte hur, men det kunde det!"(Ior)😳Tilläggas bör är att detta är ett tillstånd utan bot vid Stroke! Alltså ingenting som går över med tiden, går inte att bota (går knappt att leva med), går inte att avhjälpa med någon typ av I:n, varken vitamin, koffein eller medicin! Vissa provar amfetamin, men det är inte min medicin, varken nu, då, eller senare! Jag behöver inte prestera mycket och mera, men behöver lära mig acceptera, ett nytt sätt att leva! Man kan säga att jag levt som om varje dag vore den sista! Nu försöker jag leva så mycket jag kan, varje dag! Och lever jag så bara en stund, så är det den bästa, för jag vet inte vad som kan hända i nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!