Summa summarum!

Sitter kvar i bilen en stund, och varvar ner innan jag går in! Smälter förmiddagens känslor, intryck och uttryck! Får bra och mycket gjort, mellan allt prat och alla skratt, som jag så behöver och har längtat efter! 😃Tiden går rasande fort, de två timmar jag har satt ribban och gränsen på! Det måste och ska gå väldigt långsamt! Ett bakslag vore katastrof, känner jag! Därför tar jag det säkra före det osäkra! Och ändå var jag inte säker på att jag skulle klara mitt första mål! Nu ska jag njuta av det, och suga på den karamellen en tid, och inte skynda vidare, i all hast, som jag brukat och brukar alltjämt! Nu är tid att låta det ta sin tid, och att praktisera vad jag lärt, och leva som jag lär! Det är inte lätt kan jag lova, men jag lovar att jag försöker, och gör mitt bästa, som alltid! Summa summarum, är detta en bra tid! Livet känns fullt och meningsfullt, och jag tar med glädje ut lyckan i förskott!😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!