Trial and error

Att sova i omgångar är bättre än att inte sova alls, men ännu bättre hade varit att sova djupt och ostört. Det första levde jag med i många år, det sista har jag upplevt, några gånger, på senare år. Att inte sova med katt, blir första åtgärd! Att inte sova med man, när man inte kan, är redan åtgärdat! Visserligen kan jag inte få tröst i natten, när drömmarna skrämmer och väcker mig! Men när snarkningarna väcker mig är det väl ungefär samma tillstånd?! Återhämtningsdag idag, att ta på allvar och på orden! Vila både kropp och knopp, den som kan! Jag gör mitt bästa! Tänker gå ner och äta medicin och frukost, utan att klä på mig och bädda sängen! Det ska vara lätt att återvända till den! Möte efter lunch, så till dess ska jag ha fått ordning på mig! Godmorgon!😬😱💪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!