Vilodag, hur gör man?

Vet inte hur man vilar, så därför försöker jag lära mig! Det får bli trial and errormetoden! Jag har iallafall lärt mig att lyssna på kroppen! Nästa steg är att lära mig förstå vad den säger, och att sedan göra som den säger! Nu säger den iallafall -"Jag är överansträngd och orkar inte ta mer om jag inte ska explodera!" Men nu är det ju svårt och omöjligt att stänga av alla intryck, om man inte slår sig själv medvetslös! 😱Och det inser jag ju är en utomordentligt dålig metod! 😳Alltså får jag och knoppen nöja oss med så få och milda intryck och stimuli som möjligt! Jag drar mig tillbaka i husets lugnaste vrå, och leker katt i sängen och sovrummet! Jag har ju 5 stycken att lära mig av!😻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!