"Se upp för dårarna..."

Känner att jag är på väg ner i en dipp, om jag inte ser upp, och håller tungan rätt i mun!👀👂👅🙊🙉🙈Omisskännliga stressymptom, och säkert en del PMS! Men det senare går över, ju, efter ett tag, för ett tag!😬Stressen är av ett svårare slag, att tampas med, och få bukt med! Stressorer, de man är medveten om, kan man försöka minimera, parera, och kanske försöka eliminera eller undvika! Jag gör mitt bästa med det! Men ibland går jag bet, och får bita i det sura äpplet!🙊💀Jag som stressade som en galning, tills jag blev galen, och oförmögen att jobba alls, oförmögen att fungera alls, i vissa sammanhang och omständigheter! Känner mig väldigt liten och svag, en sådan dag! Men jag vet att det går över, som tur är! Om en stund, lite senare, kanske!🙈🙉 Som sagt, se upp, blicka utåt! Flytta tyngdpunkten från huvudet, till andningen i magen, och fötterna på marken!🙇Det ska nog gå dethär, idag med!👏✌️💪🙏👍👌😳😬😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!