Ett nytt liv

Det här var snart tre år sedan nu! Innan det blev det en skilsmässa, och jag flyttade från Stockholm och köpte mitt hus i en liten by 15mil bort i Sörmlands hjärta! Jag sa upp mig när fick ett nytt jobb! Jag fortsatte göra dåliga och mindre bra val, och de bästa val jag någonsin gjort, och de bästa val någon kan göra! Efter det har jag gift om mig, tagit hand om mig och blivit omhändertagen! Nya saker för mig! Äntligen kan jag bli hel! Äntligen är världen öppen för mig, den är redo för mig, och jag är redo för den! Tänk vad kärlek kan göra! Att bli älskad, och att kunna älska sig själv, på riktigt, helt och fullt, hela mig, och allt jag är!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!