Känsligt

Det som för "vanliga" "normala" "friska" människor, som jag en gång, upplever och upplevde vara så skönt och bra, är fortfarande både skönt och bra, men plågsamt! Idag skiner solen så starkt och varmt, fåglarna sjunger så ljust och säkert ljuvt, vindspelet spelar! Och alla dessa små ljud, och ljuset, skär in i min hjärna, idag, så jag inte står ut, att vara ute, utan tvingas sitta inne, fast jag såklart oerhört gärna velat njuta ute i detta underbara väder! Jag sätter mig en stund vid min husvägg, och låter solen skina på mig, och låter ljuden av fåglarna och vindspelet ljuda! Jag får sitta en stund och njuta ett tag, innan jag måste gå in! För så är det att ha en känslig hjärna! Det som förr var så ljuvligt, och fortfarande kan vara, vissa dagar, kan andra dagar vara en fullkomlig plåga, som får en att gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!