Ny dag, ständigt nya möjligheter att ta tag i.

Har nog haft nog med läkande sömn inatt! Samlat ny kraft. Listan över mål och delmål sitter kvar på kylskåpsdörren, och jag ska fortsätta att jobba, varje dag, för att nå dem! Det finns gott om tid! Alla har vi våra kors att bära, det gäller att vilja bära, men framförallt att orka bära, och att ha tålamod! Tillit är svårt, acceptans likaså, speciellt om man drabbats hårt, och drabbas mycket. Överst på min önskelista står trygghet, stabilitet, och inte minst kontinuitet. Så min kropp får vila, i visshet om att allt är som det ska, och ska så förbli. "Man måste bygga huset på ett berg, på en stadig grund som inte rubbar sig..."! Jag har gjort mitt bästa, varje dag, hela tiden! Det gäller att även i mörker både kunna se bakåt och framåt! Jag har kommit långt, men jag vill gå ännu längre, alltid, för vägen är målet! Det finns gott om tid! Jag har tid att stanna upp ett tag! Godmorgon, idag tar vi nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!